רפואה אסתטית והזרקות

ב Happy hour אנחנו מאמינים שליופי יש צורות רבות מספור, שגם משתנות לאורך החיים. ההתמחות שלנו היא להתאים את הטיפול שלנו ליופי האישי שלך. כך נעניק לך מראה צעיר, רענן, ומושך, שהוא טבעי עדין, ולא מוגזם. אנחנו מאמינים שצריך להימנע מטיפול אחד ויופי אחיד שמולבש על כולם.

בטיפולים שלנו מבוצעת התאמה למבנה הפנים, לסוג העור, לגיל, ולתהליכים הטבעיים. בטיפול, אנחנו שמים דגש על פתרון הבעיות שמציקות לך, ועל השגת זרימה נעימה, עדינה, ונכונה בין כל האזורים.

אנחנו דוגלים בבניית תוכנית טיפול כוללת וארוכת טווח שמשלבת טיפול המשך, משמר ומעצים, אצל הקוסמטיקאיות שלנו, על מנת להבטיח לך תוצאה אופטימלית.

חוש האסתטיקה והרגישות הרבה שצוות Happy Hour מפגין כלפי לקוחותינו, הם אלו שמאפשרים לנו להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מספר דברים שכדאי לדעת

אם נדמה לכם שכולם מסביבכם מזריקים חומרי מילוי ומחליקים קמטים, אתם צודקים ואם גם אתם בדרך למזרק, הנה מספר דברים שכדי לדעת לפני:

"פרצוף בוטוקס" זה הדבר האחרון שתרצו להשיג בטיפול פנים עם הבעה קפואה ומופתעת או כזאת שלא מזכירה את המקור, התוצאה הטיפולית הרצויה היא מראה טבעי משופר, רענן וצעיר יותר, כאילו שחזרתם מחופשה מרגיעה, מצאתם אהבה חדשה או התברכתם בגנטיקה משובחת. טיפול הזרקות מוצלח לא נעשה רק לקמט הספציפי עצמו אלא בכמה נקודות מפתח שמחזירות את הנפח הכללי לפנים.

עדיף להתחיל עם ההזרקות בהדרגה ולא "להתלבש" על הפנים רק לקראת אירוע חשוב בשיטת ה"זבנג וגמרנו". בדרך זו שומרים על מראה צעיר וטבעי שלא משתנה באופן דרמתי. אחר כך עוברים טיפולי שימור בהתאם למצב.

קיימים שני סוגים עיקריים של טיפולי בוטוקס ומילוי קמטים:

לצורך העלמת הקמטים משתמשים בהזרקת בוטוקס. הבוטוקס הנו "רעלן" המחליש את שרירי הפנים היוצרים קמטים, באמצעות השפעה על העצבים.. קיימת חברה נוספת המשווקת את אותו מוצר תחת השם "דיספורט".

האם החומר מסוכן? אין לפחד מהמילה רעלן, שכן מדובר בהזרקה בכמויות מזעריות שאינן גורמות לרעילות בגוף. מדובר בחומר בטוח, שיש ניסיון בשימוש בו זה שנים רבות. החומר מוזרק באופן סלקטיבי לשרירים שאת פעולתם מעוניינים לבטל.

שיתוק סלקטיבי של שרירי הבעה

בטיפול זה משתמשים בהזרקת בוטוקס או חומרים אחרים לצורך שיתוק של שרירים בעלי נחיצות נמוכה בשליש העליון של הפנים. שיתוק של השרירים במצח, הגורמים לקמטים הרוחביים במצח, יביא למראה של מצח חלק וימנע יצירת קמטים בעתיד. כמו כן, שיתוק של החלק הצדדי של השריר הטבעתי של העיניים, זה הגורם לקמטי הצחוק בצידי העין, אף הוא יביא למראה חלק יותר ועשוי למנוע היווצרות קמטים קשי טפול בעתיד. לפי רצון המטופלת ניתן לגרום להרמת מה של צידי הגבות.

לפני טיפולי בוטוקס ,רצוי למרוח קרם מאלחש (EMLA) על מקום ההזרקה כ-45 לפני הפעולה. כמות ההזרקה נקבעת על פי המקומות שלתוכם מעוניינים להזריק, נהוג לחלק את השליש העליות של הפנים ל-3 אזורים: לאזור שמעל האף, שכיווץ השרירים בו גורם ל"קמטי זעף", למרכז המצח, כדי להעלים את הקמטים הרוחביים, ולצידי העניים כדי למנוע את קמטי הצחוק.

מה זמן ההשפעה של הפעולה?

פעילות החומר היא למשך של כ-3 חודשים. לא חייבים, אך אם מעוניינים לשמור על התוצאה, זו התכיפות שרצוי לחזור בה על ההזרקות.

תופעות לוואי וסיבוכים

כמו בכל פעולה רפואית גם בזו עלולים להופיע מספר סיבוכים כגון: שטפי דם במקום ההזרקה, אסימטריה, אי השגת התוצאה הרצויה, זיהום במקום ההזרקה. לעיתים רחוקות מאד, צניחה של העפעף העליון. הסיבוכים כמו גם הפעולה של החומר הם זמניים והפיכים.

שימוש בחומרי מילוי

המטרה הינה מילוי של קמטים ושקעים המופיעים במהלך החיים, כתוצאה מהמימיקה של הפנים, הידלדלות של המרכיבים השונים בעור, כמו גם דלדול כמות השומן התת-עורי.

מילוי בעזרת תכשיר המורכב מחומצה היאלורונית – חומרי המילוי המשמשים כיום למילוי של שקעים, קמטים, וחסרים של הרקמה התת עורית (בלחיים, סנטר, רקות) מבוססים בעקר על חומצה היאלורונית. חומר זה מצוי באופן טבעי במספר רקמות בגוף: עצמות, שרירים, סחוסים ובעור. התכשיר המלאכותי המשמש אותנו, הינו תעתיק מדויק של החומר המצוי בגופנו, ועל כן הסיכוי לתגובות אלרגיות בעקבות הזרקתו הינו נמוך. כדי להגיע לתוצאה יפה וטבעית הערכת הכמות המיטבית להזרקה תעשה בהתאם לשיקול הרופא המבצע, בתאום עם המטופל. סמיכות החומצה ההיאלורונית מותאמת לאזור הפנים בהתאם לתנועתיות האזור. למשל, באזור הרקות והאף אין תנועה, לכן אפשר להשתמש בחומר סמיך יותר וגמיש פחות. לעומת זאת, אזור הפה והשפתיים זזים כל הזמן ולכן כדאי להשתמש בחומר מילוי גמיש יותר. אחת הסיבות הנפוצות למראה קפוא ולא טבעי היא שימוש בחומר לא גמיש לאזור עם תנועתיות מרובה.

החומצה ההיאלורונית נמצאת בשימוש קליני מזה מספר שנים, והיות והוא מתפרק, לא צפויות ולא ידועות השלכותיו לטווח הרחוק. התכשירים בהם אנו עושים שימוש קיבלו את אישור ה – FDA בארה"ב. תכשירים המבוססים על חומר זה בטוחים לשימוש גם לשם מילוי שפתיים.

תהליך ההחלמה קל יחסית, החומר מכיל הרדמה מקומית, ועל כן הזרקתו איננה מכאיבה, בעקר אם מכינים את המקום על ידי תכשיר המאלחש (מרדים) מקומית. עם איפור קל, ניתן לשוב לעבודה למחרת היום.

זמן ההשפעה של הזרקת החומצה ההיאלורונית

החומר ייוותר באזור המוזרק במשך כשנה, אולם מכיוון שלאנשים שונים תגובות שונות, משתנה משך ההשפעה מאדם אחד למשנהו, ואף באותו מטופל התגובה יכולה להיות שונה בזמנים שונים.

תופעות לוואי לאחר הטיפול

קיים סיכון לא גבוה למספר השפעות: שטפי דם ואדמומיות, למשך מספר ימים מועט. תופעות אלרגיות (נדיר ביותר שתופיע תגובה אלרגית לחומר העומד בדרישות לאישור השימוש), שטפי דם, נפיחות או דימום במקום ההזרקה, אסימטריה, יצירת גושים, היפרפיגמנטציה וזיהום.

שפתיים

השפתיים הן האיבר שמשדר חושניות. הן גם נוגעות באנשים אחרים, ולכן מלבד שיפור המראה, חשוב להעניק להן מרקם נעים ועשיר. חשוב מאד להתייחס אליהן בתמונה הכוללת של הפנים

קרא עוד »

תיקון קמטי הבעה

מזל שלכולנו יש קמטי הבעה, אחרת איך נביע רגשות, נעשה פרצופים עצובים או מצחיקים, ואיך אנשים אחרים יוכלו לקרוא ולהבין אותנו. אבל, עם הגיל קמטי

קרא עוד »

הרמת שקעי עיניים

התשובה היא כן. אין משהו שגורם למראה מבוגר ועייף יותר מאשר שקעי עיניים, בייחוד אם מתלווה לכך גם צבע שחור בשקעים. אנחנו בהחלט יכולים לשפר

קרא עוד »

סנטר

לא כולנו נולדנו עם סנטר מושלם, ואצל כולנו הסנטר משתנה עם הגיל. אנחנו מעניקים טיפולים בחומרי מילוי ובבוטולינום טוקסין, לפיסול ועיצוב הסנטר, אנחנו מוציאים החוצה

קרא עוד »

קו לסת

ב Happy hour לא יודעים להפוך אותך לאנג'לינה ג'ולי, אבל אנחנו בהחלט יודעים איך להחזיר את הלסת שלך למראה חד וצעיר ולשפר את הנראות שלה,

קרא עוד »

הזעת יתר

הזעת יתר היא אחת המבוכות החברתיות השכיחות והפחות נעימות. מלבד העובדה שהיא גורמת לנו לשנות את אורח חיינו ומונעת מאיתנו להנות מבילוי בחברת אחרים, היא

קרא עוד »

צוואר

הצוואר הוא אחד האזורים הראשונים בהם הגיל שלנו ניכר. בנוסף, הצוואר גם משפיע על נראות קו הלסת שלנו. קיימות מספר שיטות לשיפור המראה של הצוואר.

קרא עוד »

פיסול אף

ניתוח אף, בידיים הנכונות, מביא לתוצאות נהדרות. למי שלא חפצה בניתוח, אפשר לעזור רבות באמצעות פיסול אף על ידי זריקות. אף גרמי (עצם), אף קטום,

קרא עוד »

לחיים

לחיים שבנויות נכון מעניקות לאישה ולגבר מראה צעיר. הן "פותחות את הפנים", תומכות ומותכות את המבנים סביבן ומעניקות מראה נשי או גברי בהתאמה, דרך שינוי

קרא עוד »

יתרונות טיפולי הפנים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

הצוות שלנו