טיפולים

רפואה אסתטית והזרקות

ב Happy hour אנחנו מאמינים שליופי יש צורות רבות מספור, שגם משתנות לאורך החיים. ההתמחות שלנו היא להתאים את הטיפול שלנו ליופי האישי שלך. כך נעניק לך מראה צעיר, רענן, ומושך, שהוא טבעי עדין, ולא מוגזם. אנחנו מאמינים שצריך להימנע מטיפול אחד ויופי אחיד שמולבש על כולם.

בטיפולים שלנו מבוצעת התאמה למבנה הפנים, לסוג העור, לגיל, ולתהליכים הטבעיים. בטיפול, אנחנו שמים דגש על פתרון הבעיות שמציקות לך, ועל השגת זרימה נעימה, עדינה, ונכונה בין כל האזורים.  

אנחנו דוגלים בבניית תוכנית טיפול כוללת וארוכת טווח שמשלבת טיפול המשך, משמר ומעצים, אצל הקוסמטיקאיות השותפות שלנו, על מנת להבטיח לך תוצאה אופטימלית. 

השפתיים הן האיבר שמשדר חושניות. הן גם נוגעות באנשים אחרים, ולכן מלבד שיפור המראה, חשוב להעניק להן מרקם נעים ועשיר. חשוב מאד להתייחס אליהן בתמונה הכוללת של הפנים ולא כאי בודד בים. הן צריכות להתאים בגודל ובנראות לעיניים, לאף, ללחיים, ולסנטר. חשוב גם לדאוג לזרימה נכונה בינן לסביבה שלהן ובטח לא לפגוע בה. 

אנחנו מתמחים במגוון טכניקות להעצמת הנראות והמרקם של השפתיים, כגון: שפתיי פפיון (Russian lips), פתרונות ליובש בשפתיים ושיפור מרקם, הצרת והרחבת שפתיים, הדגשת קווי מתאר, העלאת זוויות הפה להענקת מראה freshy, בטוח ומאושר,  roll out, שיפור א-סימטריה, ותיקוןi הפרופורציות בין שפה עליונה לתחתונה. 

הקמטים בצידי האף (Nasolabial folds) ובצידי הפה (Marionette), הם הדבר הראשון שבולט כשמסתכלים בראי ואחד הראשונים להופיע עם ההתקדמות בגיל. מה שחשוב לדעת הוא שאלה אינם קמטים כלל, אלא קפלים של העור וכריות השומן שנוצרים אצל כולנו עקב תהליכים טבעיים של העלמות כריות השומן העמוקות, ספיגת העצמות של הפנים והחלשות מבנים  אחרים. לכן, המילוי שלהם בחומר, כמו שמקובל במרבית הקליניקות, יכול אולי לסייע זמנית אבל הוא בהחלט לא הטיפול המומלץ. ב Happy hour אנחנו מנתחים את מקור הבעיה ומעניקים טיפול תשתיתי ואסתטי ממוקד. כך, אנחנו נמנעים מהזרקה מיותרת, יקרה, ולא יעילה של כמויות גדולות של חומר מילוי. 

מזל שלכולנו יש קמטי הבעה, אחרת איך נביע רגשות, נעשה פרצופים עצובים או מצחיקים, ואיך אנשים אחרים יוכלו לקרוא ולהבין אותנו. אבל, עם הגיל קמטי ההבעה מעמיקים ומתרבים ויכולים לפגוע מעט בנראות שלנו. לצורך כך אנחנו מתמחים בביצוע תיקון שמעלים חלק מקמטי ההבעה, תוך השארת אלה שמעניקים לנו חן וחיוניות, ומשמרים את היכולת של כל חלקי הפנים לזוז בחופשיות. 

טיפולים נוספים:

  • Open Eye – הגדלת מפתח עיניים למראה צעיר, ומושך.

  • הרמת גבות – טכניקה משולבת לפיצוי על צניחת הגבות שמתרחשת באופן טבעי עם הגיל

התשובה היא כן. אין משהו שגורם למראה מבוגר ועייף יותר מאשר שקעי עיניים, בייחוד אם מתלווה לכך גם צבע שחור בשקעים. אנחנו בהחלט יכולים לשפר את זה, אם כי לא לבצע תיקון מלא. כמו בכל טיפול, גם כאן לכל אחת ואחד יש את המבנה והתהליך הייחודי שלה ושלו, וחשוב מאד, באמצעות שיטת ה PSM, להתאים טיפול אישי מדוייק. חשוב גם, לא למהר. עדיף לבצע את התיקון ב 2-3 פגישות ולהימנע מתיקון עודף ולא מתאים. תיקון נכון ועדין, בניגוד לפיתרון אגרסיבי וחד פעמי, ישפר את הזרימה הטבעית של הפנים ויטפל בהחזרי האור. תיקון הזרימה והנפח ישפר את מראה הצבע השחור. 

חשוב לציין כי לעיתים צריך לבצע ניתוח עפעפיים לפני שמטפלים בשקעים. אנחנו מקפידים להפנות לפלסטיקאי מעולה, ולהימנע מטיפול מיותר ומזיק. 

לא כולנו נולדנו עם סנטר מושלם, ואצל כולנו הסנטר משתנה עם הגיל. אנחנו מעניקים טיפולים בחומרי מילוי ובבוטולינום טוקסין, לפיסול ועיצוב הסנטר, אנחנו מוציאים החוצה סנטר אחורי, מעבים או מצרים לפי הצורך, ומדגישים מראה נשי וגברי בהתאמה. בכל הפעולות האלה אנחנו לוקחים בחשבון את המראה מלפנים כמו גם בפרופיל, ועובדים על המבנה התלת מימדי של הסנטר והמבנים התומכים. 

"ואם יש לי סנטר כפול?" אז יש לנו פיתרונות גם לזה. בחלק מהמקרים נוכל להזריק חומר שממיס את השומן, ובחלק נפנה אותך לשאיבת שומן אצל פלסטיקאי מעולה, אז נבנה את הסנטר. 

ב Happy hour לא יודעים להפוך אותך לאנג'לינה ג'ולי, אבל אנחנו בהחלט יודעים איך להחזיר את הלסת שלך למראה חד וצעיר ולשפר את הנראות שלה, ויחד איתה של כל הפנים. כמו בטיפול לסנטר, גם כאן חשוב מאד להעניק מראה נשי וגברי בהתאמה ולא לבלבל בין השניים. כמו בקמטים בצידי האף והפה, בסיתות הלסת, חשוב לנתח את הגורמים האישיים ומבנה הפנים היחודי שלך, ולהעניק לך טיפול תשתיתי ואסתטי מותאם אישית, שמטפל בבעיה עצמה, ומעניק לך מראה זורם ומדוייק. 

אצלנו הלקוחה היא המרכז וכולנו ממוקדים בלנסות ולפתור את הבעיות שמציקות לה. אנחנו כמובן ממליצים על הטיפולים הרצויים בעינינו, אך הלקוחה (וכמובן גם הלקוח הגבר) היא זו שקובעת את תוכנית הטיפול. ההמלצה שלנו היא לבצע טיפול הדרגתי רב שכבתי. ראשית אנחנו בונים תשתיות, אח"כ עובדים על המתאר (contour), ובשלב השלישי אנחנו עובדים על ה finish. זהו שלב שיש לו מרכיבים רבים. הפעולה העיקרית היא הזרקה שטחית ורחבה של חומצה היאלורונית יחד עם חומרים מזינים, כגון ויטמינים ומינרלים. שני הטיפולים העיקריים הם skin booster (האצת חיזוק העור) ומזותרפיה שמיישרים את הקמטוטים ומעניקים לעור מראה זוהר. פשוטו כמשמעו. ה booster מעניק מעט נפח ומגרה את תאי העור מבפנים וגורם להם לייצר אלסטין וקולגן, ולבנות את החיבורים הכל כך נחוצים שנעלמים עם השנים.

אזורי הטיפול השכיחים הם: כפות ידיים, פנים, צוואר, ודקולט (מחשוף).

התוצאות מרשימות ומהירות.  

הזעת יתר היא אחת המבוכות החברתיות השכיחות והפחות נעימות. מלבד העובדה שהיא גורמת לנו לשנות את אורח חיינו ומונעת מאיתנו להנות מבילוי בחברת אחרים, היא לעיתים אף עומדת בינינו לבין זוגיות, וגורמת לבעיות רפואיות של זיהום וגירוי עוריים. 

הפיתרון שלנו, באמצעות הזרקה של בוטולינום טוקסין, הוא מיידי ומעולה. בניגוד לניתוח, הסיכון הוא נמוך ביותר, ואין תופעת לוואי של התגברות ההזעה בחלקי גוף אחרים. 

הצוואר הוא אחד האזורים הראשונים בהם הגיל שלנו ניכר. בנוסף, הצוואר גם משפיע על נראות קו הלסת שלנו. קיימות מספר שיטות לשיפור המראה של הצוואר. השיטות כוללות הזרקות של בוטולינום טוקסין, חומרי מילוי, ואפילו חוטים חלקים שבונים תשתית תת עורית לצמיחה של קולגן ואלסטין טבעיים. אין סיבה להמשיך להסתובב עם קמטים וחוסר ביטחון, מכיוון שהטיפולים הם יעילים, ובטוחים. כרגיל, אנחנו לא פותרים לחלוטין את כל הבעיות, אבל יוצרים שיפור משמעותי ביותר בנראות. וכרגיל, אנחנו עושים זאת בהדרגה ובהתאמה אישית מלאה. 

ניתוח אף, בידיים הנכונות, מביא לתוצאות נהדרות. למי שלא חפצה בניתוח, אפשר לעזור רבות באמצעות פיסול אף על ידי זריקות. אף גרמי (עצם), אף קטום, אף נשרי, ואף שיורד למטה עם הגיל, כל אלה ברי שיפור. מדובר בפעולה הדורשת מיומנות רבה, דיוק, ומתינות, וביחוד, התאמה אישית גבוהה. על כן חשוב לבחור בזהירות את הרופא המטפל. 

ב Happy hour, השיטה מאפשרת לנו להגיע לתוצאה עדינה ומדוייקת. אנחנו גאים ביכולות שלנו בתחום זה.

לחיים שבנויות נכון מעניקות לאישה ולגבר מראה צעיר. הן "פותחות את הפנים", תומכות ומותכות את המבנים סביבן ומעניקות מראה נשי או גברי בהתאמה, דרך שינוי היחסים בפנים. לעומת זה, אם בונים "יותר מידי לחיים" או מטפלים באופן אחיד בכולם, זה המקום הראשון בו רואים שעברת טיפול ומקבלים מראה לא טבעי. טיפול הדרגתי ומותאם אישית מאפשר לרופא המטפל ולך לבצע אופטימיזציה של המבנה והנראות ולשלוט בכל שלב בתהליך. הוא מאפשר לא ליצור מראה תפוח באנשים עם עודף משקל ולא ליצור מראה אנורקטי באנשים עם משקל מאד נמוך. הוא מאפשר ליצור תשתיות ומתאר נכונים עבורך. 

עם חלוף השנים מתרחשים מספר תהליכים שמשנים את המראה שלנו. 

  1. עצמות הפנים שלנו קטנות בנפחן ומשנות את צורתן.  זה שומט את הבסיס העיקרי לעור, ולשומן התת עורי וגורם בהדרגה ליצירת קפלים, קמטים וקמטוטים. שקיעת אזור מרכז הפנים עם האף והשינויים בעצם הלסת גורמים לשינוי במבנה הכולל של הפנים ולקפלים וקמטים עמוקים.

  2. הדלדלות כריות השומן העמוקות גורמת לכריות השומן השטחיות ולעור לגלוש עליהן וליצור קפלים כמו לדוגמה מתחת לעיניים ובלחיים. 

  3. הדלדלות העור, תת עור, סחוסים ורצועות גורמים להאצת התזוזה של הרקמות, דיקוק השפתיים, יצירת הבולדוגים, ונפילת קצה האף.