Acne treatment deep cleaning – טיפול באקנה

A beauty girl on the grey background

כיצד פצעי אקנה נוצרים

אקנה נפוצה, כאמור, בעיקר בגיל העשרה אך לא תמיד נעלמת עם סיום גיל ההתבגרות. היא מופיעה דווקא בגיל ההתבגרות בשל השינויים ההורמונליים שמתחוללים בגוף בגיל זה, והיא למעשה תוצר של חוסר איזון בבלוטות החלב. במצב של חוסר איזון הורמונלי, בלוטות החלב נוטות להפריש כמות גדולה יותר של חלב והתוצאות – עור שמנוני ובלוטות חלב שהולכות ונסתמות. כאשר ההפרשה המוגברת נאגרת בתוך הבלוטה היא מצטברת, גדלה ומתנפחת ומתחילים להופיע פצעונים. כאשר חיידקים באים במגע עם בלוטת החלב הנפוחה והעמוסה הם נהנים מכר פורה למזון: החיידקים משגשגים שם כי הם ניזונים מתאי עור מתים וכמו כן מן החלב המוגבר שמופרש מן הבלוטה. החיידקים מתרבים וביחד מחוללים תהליך דלקתי הבא לידי ביטוי באקנה בצבע אדמדם סביב האזור הנגוע.

לעיתים החלב נותר סטרילי ואינו מושך אליו חיידקים. אך ישנם מקרים בהם החלב חשוף לאוויר, המגע עם האוויר גורם לתהליך של חמצון ומתגלים פצעוני אקנה בגוון שחור.

אחת מהתופעות הנלוות לאקנה היא חטטים. אלו הם למעשה צלקות אקנה. צלקות אלו יכולות להופיע כבר בגיל ההתבגרות וללוות אותנו הלאה בגילאים מאוחרים יותר.

 

אחד הפתרונות לטיפול באקנה פעיל הוא טיפול IPL

טכנולוגיית IPL מבוססת על טכנולוגית גלי אור סלקטיבית (הרס של רקמה נבחרת בלבד, מבלי לפגוע ברקמות הסובבות) גלי אור המתמקדים במקור האקנה ומטפלים בו ישירות. פתרון זה של טיפול לאקנה הוא יסודי, מדויק וארוך טווח. מטופלים ומטופלות רבים בגילאים שונים נהנים מתוצאותיו ומשדרוג באיכות חייהם. הטיפול מעניק שיפור משמעותי גם כאשר האקנה קשה או כרונית.

בפרק זמן של ימים בודדים לאחר הטיפול כבר ניתן לראות שיפור והקלה משמעותיים במראה העור: האקנה שוכחת ויחד אתה התהליך הדלקתי. הפצעים האדומים נעלמים ככל שהזמן עובר, והעור נראה הרבה פחות שמנוני. בנוסף לטיפול באקנה, טכנולוגיית ה IPL   פועלת גם ברובד המניעתי, כך שטיפול באקנה ב IPL פועל לאורך זמן.

 

הטיפול באקנה ב IPL הוא יעיל מאוד, בטוח, לא כרוך בתופעות לוואי מיוחדות ומתאים לבני ובנות נוער כמו גם לנשים וגברים.

הטיפול קצר- נמשך כ 45 דקות, לא דורש הרדמה מקומית, בזמן הטיפול מרגישים עקצוץ קל עד בינוני במשך דקות ספורות. מומלץ על סדרת של 5-8 טיפולים. טיפול אחת  ל 3 שבועות.

טיפולי פנים נוספים: