Stretch Marks Treatment – העלמת סימני מתיחה

Woman is testing the skin on his stomach on broadly, the presence of stretch marks

סימני מתיחה מופיעים כאשר הגוף גדל במהירות והעור העוטף אותו נתון תחת תנאי מתיחה ממושכים.

הסימנים האדומים מופיעים על העור שלנו בגלל כלי דם שמשתקפים מחוץ לעור, והסימנים הלבנים יותר בגלל שבירה של סיבים שנקראים קולגן ואלסטין.

 

בסימני מתיחה נטפל באמצעות Fractional RF  – מדובר בפילינג אשר מעביר אנרגיה לעור באופן מחולק, בצורה של נקודות מיקרוסקופיות. ה Fractional RF "פוצע" את העור, וכך למעשה מעודד אותו להתחדש וליצור רקמות בריאות ואסתטיות יותר. Fractional RF הנשלחת אל העור מתחלקת כך שבין כל נקודה שבה פוגע ה Fractional RF  ויוצר "נזק", ישנה רקמה בריאה, אשר מסייעת להאיץ את תהליך הריפוי ומפחיתה את הסיכון לתופעות לוואי. במקביל, ניתן לשלוט על עומק חדירת ה RF לעור (פילינג שטחי, בינוני או עמוק), כך שהפגיעה הנוצרת כתוצאה מהטיפול היא מדודה ומתונה יותר. באופן זה, ניתן לבצע טיפול יעיל וממוקד בצלקות אקנה, אשר מתאפיין בהחלמה מהירה יותר בהשוואה לפילינג כללי.

 

טיפול Fractional RF  אינו דורש הכנה מיוחדת, פרט למריחה של משחת "אמלה" לאלחוש, על מנת למזער את אי הנוחות שתיתכן במהלך הטיפול עצמו.

החזרה לשגרה היא מידית. עם זאת, כדאי לדעת כי לאחר הטיפול, העור יהפוך לאדום למשך שעה ועד שעתיים, וכיומיים-שלושה לאחר הטיפול, יווצרו באזור המטופל גלדים מיקרוסקופיים, אשר ינשרו לבד לאחר חמישה ועד שבעה ימים. בפילינג בינוני, תיתכן תחושת יובש וצריבה בעור למשך יום-יומיים, שבמהלכם יהפוך העור מאדום לחום, ובהמשך ייווצרו גלדים אשר ינשרו לאחר כשבוע. בפילינג עמוק יתרחש תהליך זהה, אלא שהוא עשוי לארוך עד כשבועיים.

לשם השגת תוצאות אופטימליות יש לבצע 3-5 טיפולים עם מרווחי זמן חיוניים של כשישה שבועות ביניהם. חשוב להדגיש: עדין לא נמצאה השיטה אשר מחליקה את העור לחלוטין. עם זאת, דרכי הטיפול המתקדמות של השנים האחרונות משיגות תוצאות משופרות משמעותית בהשוואה למה שנצפה בעבר. סימני המתיחה מתקצרים ומיטשטשים בהשוואה למצב הראשוני.

טיפולי פנים נוספים: