OxyGeneo Antiaging Treatment – טיפול אנטיאייג'ינג

Middle-aged woman applying anti-aging cream

אנטי אייג'ינג הינו מושג השאול מאנגלית, פרושו פעילות וטיפולים שמטרתם עיכוב ההזדקנות והשינויים החלים בגוף עם התקדמות הגיל, חשיפה ארוכת שנים לקרינת השמש, שינויים הורמונליים – כרונולוגיים או לא, שינויים מטבוליים החלים בגופנו במהלך השנים ושינויי פיגמנטים. תהליך מורכב זה של עיכוב השינויים בעור ושיפור מראהו ובריאותו הינו תהליך ממושך ויש צורך להתמיד בטיפולים משמרים אחת לתקופה. לרוב באים השינויים לידי ביטוי בעור הפנים והגוף כאשר השינויים בפנים הם הבולטים ביותר – העיניים שוקעות, קמטים נחרצים סביב העיניים, במצח, בצדי הצוואר ובצדי האף (קמטי הבעה). תהליך זה מלווה ברפיון של שרירי הפנים ועצמות הלסתות. כל השינויים האלו גורמים להבעה זקנה ועייפה.

 

טיפול פנים אנטי-אייג'ינג הוא טיפול שמעניק לעור זוהר ורעננות, ממריץ את מחזור הדם, ממצק את העור וכבונוס מסלק את הרעלים. הטיפול מתאים לכולם ובכל גיל, טיפול שמשיג תוצאות רבות, החל משיפור מרקמו של העור ומיצוקו, ריכוך ושיפור הקמטים.

ניתן ורצוי לשלבו עם מגוון סוגי טיפולי פנים, ולכן הוא מצוין כהשלמה למכלול טיפולי אנטי-אייג'ינג.

 

הטיפול משלב שלוש טכנולוגיות – OxyGeneo | TriPollar RF | Ultrasound Technologies

OxyGeneo בעזרת טכנולוגיה זו תוסר שכבת התאים המתים בעור וכתוצאה מכך ייחשף עור חדש ורענן, תוך החדרת חומרים פעילים והגברת ריכוז החמצן הטבעי בעור.

TriPollar RF טכנולוגיה מתקדמת שאינה פולשנית ומבוססת גלי רדיו (RF), שמטרתה להדק את העור ולמצק אותו, כמו גם לשפר את מרקמו. הטיפול ב- TriPollar מחמם את העור לעומקו, מעודד ייצור קולגן ומייצר מתיחה מיידית של העור.

Ultrasound המאפשר החדרת חומרים מזינים לעור. הטיפול אינו כואב, עדין, בטוח ומתאים לכל סוגי העור.

 

בטיפולי האנטי-אייג'ינג שלנו התוצאות מידיות ונשארות לאורך זמן, העור יראה רענן וצעיר יותר. הטיפולים בטוחים עבור כל סוגי וגווני העור וללא צורך בזמן החלמה. מומלץ לעבור סדרת טיפולים על מנת להשיג את התוצאות הטבות ביותר לאורך זמן.

טיפולי פנים נוספים: