Post acne treatment – טיפול בצלקות פוסט אקנה

Depositphotos_334246724_XL

צלקות אקנה הן ללא ספק אלמנטים שיכולים להשפיע על מראה העור כולו, ולגרום לחוסר בטחון או למצוקה. למרבה המזל, בשנים האחרונות פותחו טיפולים חדשניים, מבוססי לייזר וגלי רדיו, אשר יכולים לשפר משמעותית את מראה הצלקות ולספק תוצאות מצוינות, מבלי שנידרש לפעולות כירורגיות קשות ומורכבות או לזמן החלמה ארוך.

 

Fractional RF – פילינג בעזרת טכנולוגיה אשר מעבירה אנרגיה לעור באופן מחולק, בצורה של נקודות מיקרוסקופיות. ה Fractional RF "פוצע" את העור, וכך למעשה מעודד אותו להתחדש וליצור רקמות בריאות ואסתטיות יותר. Fractional RF הנשלחת אל העור מתחלקת כך שבין כל נקודה שבה פוגע ה Fractional RF  ויוצר "נזק", ישנה רקמה בריאה, אשר מסייעת להאיץ את תהליך הריפוי ומפחיתה את הסיכון לתופעות לוואי. במקביל, ניתן לשלוט על עומק חדירת ה RF לעור (פילינג שטחי, בינוני או עמוק), כך שהפגיעה הנוצרת כתוצאה מהטיפול היא מדודה ומתונה יותר. באופן זה, ניתן לבצע טיפול יעיל וממוקד בצלקות אקנה, אשר מתאפיין בהחלמה מהירה יותר בהשוואה לפילינג כללי.

 

טיפול Fractional RF  אינו דורש הכנה מיוחדת, פרט למריחה של משחת "אמלה" לאלחוש, על מנת למזער את אי הנוחות שתיתכן במהלך הטיפול עצמו.

החזרה לשגרה היא מידית. עם זאת, כדאי לדעת כי לאחר הטיפול, העור יהפוך לאדום למשך שעה ועד שעתיים, וכיומיים-שלושה לאחר הטיפול, יווצרו באזור המטופל גלדים מיקרוסקופיים, אשר ינשרו לבד לאחר חמישה ועד שבעה ימים. בפילינג בינוני, תיתכן תחושת יובש וצריבה בעור למשך יום-יומיים, שבמהלכם יהפוך העור מאדום לחום, ובהמשך ייווצרו גלדים אשר ינשרו לאחר כשבוע. בפילינג עמוק יתרחש תהליך זהה, אלא שהוא עשוי לארוך עד כשבועיים.

טיפולי פנים נוספים: