איך עובדת מיטת שיזוף

Cute woman in solarium, tanning skin treatment

תמיד רצית לדעת איך עובדת מיטת שיזוף? רוצה לדעת מדוע מיטת שיזוף עדיפה על פני שיזוף בחוף הים ? במאמר זה נסביר אחת ולתמיד איך את יכולה לקבל את המראה השזוף שאת רוצה לאורך כל עונות השנה. הנה כל מה שרצית לדעת על מיטת שיזוף ולא היה לך את מי לשאול

שיזוף באמצעות קרניים אולטרה סגוליות – הצדדים הטכניים מאחורי שיזוף איכותי

כולנו יודעים שקרני השמש הם האמצעים הסטנדרטיים לקבלת המראה השזוף, אבל כדי לקבל את המראה הזה בדרך אלטרנטיבית אנחנו משתמשים במיטות שיזוף. מיטות השיזוף המודרניות הן מתקן קוסמטי לכל דבר והן עושות שימוש חכם בטכנולוגיית נורות מתקדמת אשר מפיצה קרניים אולטרה סגוליות כדי לדמות חשיפה לקרני השמש.

כל מיטת שיזוף מצוידת במגוון עשיר של נורות שמפיקות את האנרגיה האולטרה סגולית במטרה ליצור שיזוף מלא. מיטות השיזוף מיוצרות במבנה עגלגל, והן ארוכות למדי, כדי לספק לכן את האפשרות להקיף את גופכן בנורות השיזוף באופן מיטבי ולקבל שיזוף מלא ואחיד ב 360 מעלות ללא פסי שיזוף.

UVA או UVB – מה ההבדלים ומה היתרונות בכל שיטת שיזוף

המנורות המרכיבות את מיטות השיזוף עושות שימוש בטכנולוגיות בקרני הUVA ובקרני ה UVB ובעזרתן אנו מצליחים להשתזף.

קרני אור UVB

קרני UVB נחשבות לקצרות וחזקות יותר מקרני UVA והן חודרות את שכבות האפידרמיס העליונות ומגיעות עד לשכבות האפידרמיס התחתונות של העור במטרה לגרום לגוף להתחיל לייצר מלנין ( הפיגמנט שלנו בגוף ), תהליך ייצור המלנין מתחיל כ – 6 שעות לאחר השיזוף ונמשך עד כ – 48 שעות בהם המלנין עולה מעל פני העור, בשלב זה המלנין הינו שקוף.

קרני אור UVA

קרני UVA נחשבות לארוכות יותר מקרני UVB , קרניים אלו אינן חודרות את שכבת העור העליונה אלא משזפות את שכבת המלנין ( הפיגמנט שלנו ) ולמעשה הופכות אותו משקוף לצבע השיזוף הטבעי שלנו, כל כניסה למכונת שיזוף בהפרש של 48 שעות מוסיפה עוד שכבת צבע וכך למעשה גוון העור מתכהה עד לקבלת התוצאה הסופית .

איך ליהנות מכל העולמות – שילוב של שתי השיטות

רוב מיטות השיזוף עושות שילוב חכם בין שתי הטכנולוגיות האלו במטרה להשיג תוצאות מקסימליות. ניתן לומר שקרני הUVB מעלות את אחוז המלנין על פני העור ואילו קרני ה UVA הופכות את המלנין לצבע החום / שזוף שמוכר לכולנו בתהליך השיזוף הסטנדרטי.

בניית תוכנית שיזוף למתחילים:

יש להיכנס למכונת השיזוף כל 48 שעות בין 5 – 10 טיפולים, זמן השיזוף ינוע בין 3-12 דקות בהתאם לגוון העור, עור בהיר יש לחשוף לזמן קצר בד"כ מתחילים מ 5 דקות וכל טיפול נוסיף דקה אחת, עור כהה יותר ניתן להתחיל מ 7 דקות ולהוסיף דקה בכל טיפול.

בניית תוכנית שיזוף למתקדמים:

קיבלת את גוון השיזוף הרצוי ועליך עכשיו ולשמר אותו כל השנה, מומלץ להשתזף אחת לשבוע עד 10 ימים, סה"כ מומלץ לעשות עד כ- 52 שיזופים בשנה ומובטח לך עור שזוף, יפה ובריא 365 ימים בשנה

שימוש במיטות שיזוף לקבלת שיזוף מהיר והאיכותי לאורך כל עונות השנה

מהיר יותר

השימוש במיטות שיזוף מספקות לנו שיזוף מהיר יותר בזכות השימוש החכם בטכנולוגיה האולטרה סגולית. בטיפול ממוצע ניתן לשהות במכונת שיזוף עד כ 12 דקות בלבד ולקבל את הצבע המיוחד.

איכותי יותר

בזכות העיצוב העגול של המיטה, שמכוסה באופן מלא בנורות אולטרה סגוליות חכמות, ניתן לקבל שיזוף מלא של כל הגוף בלי הצורך לבדוק באיזה אזור השתזפנו יותר. מדובר על כיסוי מלא של הגוף ליצירת צבע וגוון אחיד.

פרטי יותר

מיטות שיזוף מספקות את הפרטיות שאת רוצה ואת השקט שמגיע לך. בזכות העובדה שמדובר במיטות סגורות שממוקמות במכון קוסמטי – את יכולה להשתזף בעירום ולקבל צבע אחיד בלי פסי שיזוף אופייניים לאזור בגד הים ובלי שאף אחד יטריד אותך.

לאורך כל עונות השנה

מיטות השיזוף עובדות על אנרגיה אולטרה סגולית ולכן ניתן לקבל שיזוף איכותי וצבע זהה לאורך כל השנה. בין אם קר בחוץ או חם בחוץ, 15 דקות של טיפול אולטרה סגולי מתקדם יספקו לך את השיזוף שאת רוצה. ניתן לראות כי שימוש במיטות השיזוף היא הדרך האולטימטיבית כדי לקבל את הצבע שתמיד רצית

מאמרים נוספים: